Liget utcai rendelő

2019-06-17 12:30:00

Kész

Átadásra került a megújult, Liget utcai rendelő

Az Önkormányzat – ígéretét betartva – 2019 végére minden háziorvosi rendelőt felújít. A Liget utcai rendelő kívül belül megújult, valamint itt kapott helyet az orvosi ügyelet és a mentőszolgálat is.

A váltott műszakos, két praxis helyett két külön háziorvosi rendelő és egyben ügyeleti orvosi ellátás került kialakításra. További két autós mentőgarázzsal bővült az épület, a mentőállomás az Országos Mentőszolgálattal együttműködve került kialakításra. Megújult az épületet körülvevő járda és további parkolóhelyekkel bővült a terület.

Az új épület átadóján Dióssi Csaba polgármester köszöntötte a megjelenteket és a háziorvosi rendelők felújításán kívül beszélt a város további egészségügyi fejlesztéseiről is. Kihangsúlyozta, hogy lakossági igényeknek megfelelően, a páciensek könnyebb és gyorsabb sorra kerülése érdekében minden rendelőben egy online időpontfoglaló, beteghívó-irányító rendszert alakít ki az Önkormányzat.  

Ezután Csoma Attila, a körzet önkormányzati képviselője köszönetet mondott az Önkormányzatnak és a Kormánynak, hogy az épület – az összes többi háziorvosi rendelővel együtt - teljesen megújulhatott és a város egyik legmodernebb rendelőjévé vált. 

Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár, valamint a város országgyűlési képviselője kihangsúlyozta, hogy a kormány azokat a városokat és településeket tudja támogatni, amelyek kidolgozott egészségügyi koncepcióval rendelkeznek. Dunakeszi egyike ezen városoknak, azonban ez nem jöhetne és nem jöhetett volna létre egy elkötelezett és tettre kész polgármester nélkül.

A beruházás a „Pest megye Területfejlesztési Koncepciója 2014-2030” program keretén belül valósul meg.

A projekttel kapcsolatos egyéb adatok:

- a támogató neve: Pénzügyminisztérium

- a kedvezményezett neve: Dunakeszi Város Önkormányzata

- a projekt címe: A Liget utcai rendelő felújítása és az ellátások racionalizálása

- a támogatási szerződés szerinti támogatási összeg: 118,90 millió Ft.

- a projekt tartalmának bemutatása: A mellékelt adatlap 2.4. pontjának rövidített verziója

- a projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés):2019.09.30.

- a támogatási szerződés száma: PM_EUALAPELLATAS_2017/57


DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2019. december 7-én és december

14-én hivatalunk zárva tart.

Megértésüket köszönjük!

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv